• پر بازدیدترین اخبار
    مجریان قدیمی رادیو و تلوزیون قبل و بعد از انقلاب 1394/08/08
    تصاویری از تشیع جنازه فوزیه ی مصری اولین ملکه محمد رضا پهلوی +تصاویری از زندگی فوزیه و شوهر دومش 1394/10/18
    ماجرای ازدواج بهروز وثوقی با گوگوش چه بود ؟ + تصاویر 1395/01/07
    راز کاهش 40کیلویی وزن شهره لرستانی 1394/09/28
    دختر دبیرستانی که پس از تنبیه مدیر مدرسه درگذشت 1394/09/29
    یادداشت ها
    دلار آمریکا خرید ٨هزار تومان / فروش ١٠هزار تومان 1397/07/10
    ″حقوق شهروندی″ چیست؟ 1396/11/07
    آیا شما وحشت نمی کنید و بر خود نمی لرزید؟... 1396/09/24
    حماسه ی انتخابات پیروزی همه ملت ایران بود 1396/03/02
    ... دانه باشيم نه سيب 1396/03/02
    گفتگو ها
    خاتمی :استاندار خراسان رضوی بومی باشد 1397/07/16
    قانون اصلاح قانون شوراها باید به مجلس بیاید اما نه از دولت!!! 1396/12/27
    تو می مانی و دیوارهای فرو ریخته پر از خاطره..../ما، کار بزرگ و زیادی در پیش داریم... 1396/09/03
    اولين گزارش صریح آقاي شهردار به مردم مشهد 1396/07/12
    سید مرتضی بختیاری :آستان قدس برنامه‌ریزی جدی برای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال دارد 1396/07/12
    اخبار تصویری
    هدف از خلقت انسان ها رسیدن به قرب و لقاء الهی است
    رشد چشمگیر مسافران نوروزی بیستون
    امام خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی حضور یافتند /تصویر
    گزارش رادیو چین در عملیات نیروهای امدادی برای نجات نفتکش ایران
    حجة‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شد
    کهن‌ترین معدن فیروزه جهان+عکس
    امام خامنه ای از مناطق زلزله زده کرمانشاه بازدید کردند +تصاویر
    موقوفه مهدي خان غزنوي، قديمي ترين موقوفه استان خراسان بزرگ
  • یک عضو سابق شورای شهرمسوولیت توهین و ارسال پیام برای نمایندگان را برعهده نگرفت
    وی گفت: جمعی در حدود 500 یا 600 نفر در جلسات کارشناسی !!حسینیه در زمینه اف.ای.تی.اف شرکت داشته اند و اطلاعی از محتویات پیامکهای ارسال شده به نمایندگان نداریم و هر کسی که توهین یا تهدید کرده است در جرگه فعالان این حسینیه نیست و خودش مسئول پیامک ارسال شده است.
    • تاریخ انتشار : 1397/07/19

    خلیل موحدی  در نشست خبری گفت: ما ابزار پیامک را برای روشنگری نمایندگان به فعالان این حسینه معرفی کردیم ، اما مسئولیت پیامکهای ارسال شده به نمایندگان بر عهده حسینیه نیست.
    وی گفت: جمعی در حدود 500 یا 600 نفر !!در جلسات کارشناسی !!حسینیه در زمینه اف.ای.تی.اف شرکت داشته اند و اطلاعی از محتویات پیامکهای ارسال شده به نمایندگان نداریم و هر کسی که توهین یا تهدید کرده است در جرگه فعالان این حسینیه نیست و خودش مسئول پیامک ارسال شده است.


    روایت ایسنا از نشست خبری عامل ارسال پیامک‌ به نمایندگان مجلس؛

    فقط گفتیم پیامک بدهید، از محتوا بی‌خبرم

    می‌گوید حاضرند از هر وسیله‌ای برای امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنند، اما چند ثانیه بعد حرفش را عوض می‌کند و می‌گوید هر وسیله‌ای نه، اول قانون، قانون به ما اجازه می‌دهد که به نمایندگان پیامک بدهیم.
     
    در حسینیه‌ای به نام قرآن و عترت دور هم جمع می‌شوند، با افتخار اقدامات خود را تشریح می‌کنند، در سابقه فعالیت‌های آنان برگزاری تجمعات بدون مجوز در مشهد چشم‌گیر است، با دو واژه "انقلابی‌گری" و "روشنگری" فعالیت‌های خود را توجیه و با سماجت زیاد بر ادامه دادن آنها تاکید می‌کنند.

    گویا در تلاش‌اند تا "مشهد؛ پایگاه مخالفان دولت" را همچنان با قدرت بر سر زبان‌ها نگه دارند، می‌گویند با تشکل‌های زیادی در ارتباط‌اند اما ظاهرا این تشکل‌ها نام و نشانی ندارد، مثل جبهه پایداری مشهد که از زمان انتخابات مجلس تاکنون هیچ‌کس حاضر نیست دبیر، سخنگو و اعضای شورای مرکزی آن را معرفی کند، تلاش‌های ایسنا در این رابطه هم بی‌نتیجه مانده است.

    حالا چند وقتی است که بازار پیامک زدن به نمایندگان، توهین و تهدید و بعضا قسم دادن آنها به ائمه معصومین مشتری زیادی پیدا کرده است که پس از گذشت مدتی مشخص شد مثل نقطه شروع اغتشاشات دی ماه کشور که از تجمع بدون مجوزی به نام "نه به گرانی" در مشهد آغاز شد، پیش شماره 0915 کلید حل معمای حملات پیامکی به نمایندگان شد و بار دیگر مشهد را بر سر زبان‌ها انداخت.


    تیرماه سال جاری معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی درخصوص منشا ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس بیان کرد: همکاران امنیتی ما در خصوص ارسال پیامک‌ها به نمایندگان مجلس پیگیری‌های را انجام دادند و یک خانم را شناسایی کردند که بخشی از پیامک‌ها از ناحیه این فرد ارسال شده که با پیگیری‌های بیشتر در این رابطه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

    اما بعد از گذشت دو ماه و با روی کار قرار گرفتن مجدد لوایح FATF در مجلس دوباره انبوهی از پیامک‌ها به سمت نمایندگان سرازیر شد که به گفته تعدادی از آنها حجم پیامک‌های ارسالی به قدری بوده که گوشی‌های همراه آنان خاموش می‌شده، رحیم نوروزیان، معاون سیاسی استاندار چند روز گذشته در گفت‌وگو با ایسنا در این رابطه اظهار کرد: متولی اصلی پیامک‌های ارسالی به نمایندگان شناسایی نمی‌خواهد و خود افراد دخیل در این امر اعلام کرده اند که ارسال این پیامک ها کار چه کسی است.

    نوروزیان بیان کرد: این فرد آقای خلیل‌موحد(عضو سابق شورای شهر مشهد) بوده که در حسینیه ای در خیابان چمران مشهد مشغول فعالیت است، پیامک‌های ارسالی تهدیدآمیز نبوده و آن ها اعلام می کنند که این پیامک ها بیشتر حاوی هشدار و اطلاع رسانی است.

    48 ساعت پس از این اظهار نظر معاون استاندار، خلیل‌موحد نشست خبری با خبرنگاران در محل حسینیه قرآن و عترت برگزار می‌کند و همچنین با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با ادبیاتی تند نوروزیان را مورد خطاب قرار می‌‌دهد و ارسال پیامک به نمایندگان مجلس را با کلماتی همچون "بی‌سواد و برآمده از لیست انگلیسی" باعث افتخار خود می‌داند.

    خلیل‌موحد در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: مساله FATF چیزی نیست که ما آن را فراموش کنیم، این حقوق ملت بوده و به زعم ما یک کاپیتولاسیون دیگر است، حق اعتراض را قانون به ما می‌دهد، ما طبق قانون می‌توانیم اعتراض می کنیم و پیامک بدهیم، از رسانه استفاده کنیم و با مجوز، تجمع و نماز جماعت که یک اعتراض اسلامی است برگزار کنیم، هیچ کدام از این اقدامات خلاف قانون نیست و ما آنها را انجام خواهیم داد، ما اعتراض می‌کنیم و در تاریخ می‌نویسیم که ما کاپیتولاسیون دیگری را امضا نکردیم و یک خفت و ننگ دیگر را برای این مملکت نپذیرفتیم و به حاشیه نخواهیم رفت.

    در ادامه مشروح پرسش و پاسخ خبرنگاران با خلیل‌موحد، رئیس هیات امنای حسینیه قرآن و عترت در رابطه با مساله "ارسال پیامک‌ به نمایندگان مجلس و شیوه اقدامات آنان در این حسینیه" را در این نشست خبری می‌خوانید. 

    خبرنگار: فرمودید که حسینیه رسانه دارد، امکان دارد اسامی رسانه‌ها را اعلام کنید؟

    خلیل موحد: رسانه‌های ما، انسان‌رسانه هستند. ما چون ابزار و هزینه نداریم، همین که افراد از اعتبار شخصی خود استفاده می‌کنند، پیام ما را منتقل خواهند کرد.

     خبرنگار: مثل چه چیزی؟ کانال خبری دارید؟

    خلیل موحد: مثلا پیج شخصی خود بنده رسانه‌ایست که ما دیدگاه خود را در حسینیه از آنجا انتقال می‌دهیم.

    خبرنگار: افراد دیگری را هم می‌توانید معرفی کنید؟

    خلیل موحد:خیر، چون رسمیت ندارد نباید بگویم، ما یک عده هستیم که نگاه‌هایمان را از آنجا انتقال می‌دهیم، مثل پیج بنده و افراد حسینیه که مشخص‌اند و مثل بنده پیج دارند.

    خبرنگار: امورات مالی شما از کجا تامین می‌شود؟

    خلیل موحد: کمک‌های مردمی و خیرین، ما از لحاظ مالی بسیار تحت فشار هستیم. برای برنامه‌هایی که برگزار می‌کنیم گاها بچه‌های ما از جیب خود هزینه می‌گذارند، با اینکه خیلی از آنها مستاجرهستند اما تاکنون توانسته‌ایم برنامه‌های خود را کج دار و مریز ادامه دهیم.
     
    خبرنگار: مشخص شده که در طول سال چقدر کمک مالی جمع می‌کنید؟

    خلیل موحد: کمک‌های مردمی چند نوع است. ما برنامه‌های مختلفی داریم. هیئت‌الشهدا داریم که مردم به مراسم عزاداری امام حسین(ع) و مراسم این چنینی اهمیت بیشتری می‌دهند. معمولا کمک‌ها در این زمینه زودتر می‌رسد. برنامه‌های اردوهای جهادی را نیز داریم و خیرینی که در زمینه کمک به مستضعفین علاقه‌مند هستند نیز کمک می‌کنند. در واحد کرامت ما افرادی حضور دارند که پذیرفتند و عنوان می‌کنند که سالی فلان مبلغ را برای یک یتیم می‌دهیم . بحث‌های بصیرتی ما به این دلیل که شهری است و همه در آن‌ها شرکت دارند، معمولا تشکل‌ها، مساجد و مجموعه‌ها نیز همه با هم کمک می‌کنند. به طور مثال برای روز قدس، تقریبا 170 یا 180مسجد در چند نقطه جا مستقر شدند و با ما همکاری کردند. همه این موارد با پول مساجد و مردم انجام شده و صد درصد مردمی بوده است. حتی بعضی از مجموعه‌ها نیز قصد داشتند تا به ما کمک کنند اما ما قبول نکردیم و گفتیم باید حریت این مکان حفظ شود تا بتوانیم صحبت خود را راحت انجام دهیم.

    خبرنگار: گفته می‌شود که برخی کانال‌های خبری منتسب به شما هستند، مثل خبر هشتم، خاوران؟

     خلیل موحد: خیر، هیچ کانالی که به بنده منتسب باشد نداریم.

     خبرنگار: در مورد متن و محتوای پیامک‌ها می‌شود توضیحی دهید، در پیامک‌های ارسالی مشخصا چه بحث کارشناسانه‌ای را به نمایندگان منتقل کردید؟

    خلیل‌موحد: چیزی که جا افتاده این است که در حسینیه یک عده نشستند و پیامک فرستادند، اینگونه نبوده، ما جمع بزرگ و کثیری در شهر هستیم، محافل ما حدود 500، 600 نفر افراد اثرگذار و هیاتی است که اینجا می‌‎نشینیم و بحث کارشناسی و محاجه می‌کنیم، به نکات کارشناسی می‌رسیم و سپس تصمیم‌گیری می‌کنیم که چکار کنیم، یکی از رفتارهای ما برای اینکه جلوی این خیانت به مردم گرفته شود، پیامک بود. اینجا به آن‌ها اعلام می‌کنیم که دوستان با توجه به بحث‌های کارشناسی که صورت می‌گیرد، بروند، انرژی خود را بگذارند و پیامک بزنند. این کار تنها در مشهد هم انجام نمی‌شود، در سایر شهرها نیز انجام شده و تبریز و اصفهان نیز بوده است. ما اینجا طراحی کردیم که از طریق پیامک اعتراض خود را برسانید، بگویید دارد خطا می‌شود، ما اصلا اطلاعی نداریم که چه پیامک‌هایی ارسال شده، این پیامک‌ها را افرادی که اینجا آمدند به همراه  زیرمجموعه‌هایشان ارسال کرده‌اند که بسیار هم اثرگذار بوده و باز هم این کار را می‌کنیم.
     
    خبرنگار: یعنی شما نمی‌دانید چه پیامک‌هایی ارسال شده که اثرگذار هم بوده است؟

    خلیل موحد: خیر، ما اینجا دیکته که نمی‌کنیم، آثارش را دیدیم.
     
    خبرنگار: خود شما که عضو آن جمع نبودید که در این رابطه تصمیم‌گیری کردید؟

    خلیل موحد: چرا بودم، اما ما که اینجا متن پیامک‌ نمی‌دهیم. 

    خبرنگار: ببینید ما با نمایندگانی که این پیامک‌ها به آن‌ها ارسال شده است، گفت‌وگو کردیم، آن‌ها می‌گویند که در این پیامک‌ها هیچ‌گونه بحث کارشناسانه‌ای نسبت به FATF مطرح نشده و تنها آنان را به خون امام حسین(ع) و حضرت زهرا(س) برای عدم تصویب این لایحه  قسم داده‌اند، یعنی سوء‌استفاده از دین،  من مشخصا از شما می‌پرسم در این جمع 500 نفره چند نفر کارشناس و متخصص در حوزه امور بانکی و روابط بین‌الملل حضور دارند؟

    خلیل موحد: 500، 600 نفر تعداد کسانی است که تنها در این جلسات شرکت می‌کنند، وگرنه تعداد ما بیشتر از این است.
     
    خبرنگار: لطفا در مورد همان 500 نفر توضیح بدهید؟

    خلیل موحد: افرادی که اینجا می‌آیند، مطالب کارشناسی می‌شنوند، ما دکتر عبدالملکی و نوعی را دعوت می‌کنیم و آن‌ها در رابطه با مستنداتی که دارند، صحبت می‌کنند. این‌ها را در کانال می‌گذاریم و بعد مردم می‌فهمند غلط است. ما نمایندگان مجلس را اینجا دعوت کردیم و آن‌ها حرفی نداشتنند که بزنند. ما آن‌ها را به مناظره دعوت کردیم اما هیچ کدام قبول نکردند. این کارشناسی را ما به لایه‌های بعدی منتقل می‌کنیم، لایه‌های بعدی نیز این مباحث کارشناسی را در اختیار نماینده‌ها می گذارند و می‌گویند که این کار شما خیانت است. نماینده مجلس می‌تواند سوال کند، به ما اتهام زدند که توهین و تهدید کردیم اما یک نفر نیز توهین و تهدید را به ما نشان نداده است.
     
    خبرنگار: می‌شود درباره محتوای پیامک‌ها توضیح دهید که چه مواردی ارسال شده است؟

    خلیل موحد: شما خودتان را جای من بگذارید، 500 نفر اینجا آمده‌اند، هرکدام می‌خواهند در یک حسینیه یا مسجدی کار کنند. ما گفته‌ایم برای امر به معروف و نهی از منکر یک ابزار پیامک است، بروید از این ابزار استفاده کنید، از کجا من باید بدانم که چه چیزی می‌‍فرستند. ما تاکید هم کردیم کسی که توهین و کار خلاف قانون کند، از جریان حسینیه نیست. پس ما از چنین اتهامی مبرا هستیم، تازه اگر روزی سندی بیاورند که البته هنوز نیاورده‌اند، مربوط به ما نیست، زیرا ما فیلم و صوت داریم. همچون غائله اغتشاشات مشهد که چند روز قبل از آن من به مسجد حیدریان می‌روم و می‌گویم اگر بروید در خیابان شلوغ کنید دیگر نمی‌توانید جمعش کنید، بیش از ده بار این را می‌گویم و صوتش را دارم اما رسانه‌ها که به دنبال تخریب هستند، خبر می‌‍زنند که فلانی رفته و مردم را به خیابان آورده است. مسئولیت پیامک‌ها بر عهده شخص بنده و حسینیه نیست، ما مسئولیت استفاده از روش را داریم و می گوییم این روش را گفتیم.
     
    خبرنگار: آقای خلیل موحد به نظر شما این منطقی است، شما می‌گویید ما روشنگری می‌کنیم، چرا بر شیوه‌های این روشنگری نظارت نمی‎کنید؟ آیا روشنگری با کشیدن خون امام حسین(ع) و آبروی حضرت زهرا(س) در پیامک‌ها محقق می‌شود؟

    خلیل موحد: مسئولیت پیامک زدن بر عهده شخص من و حسینیه نیست. ما مسئولیت استفاده از یک روش را داریم و این روش را ما گفتیم. اتهامی گفتند که پیامک‌های تهدیدآمیز و توهین‌آمیز داریم. یکی از آن‌ها را نشان دهید که منتسب به حسینیه است و هرکسی این پیامک‌ها را منتسب به حسینیه داده، پیگیری حقوقی می‌کنیم. 

    خبرنگار: فکر می‌کنید همه جریان‌های انقلابی مشهد با شما هم عقیده هستند؟

    خلیل‌موحد: خیر، اسم انقلاب را همه می توانند بگذارند،ممکن است یک عده خود را انقلابی بداند و بعد به یک سفارتخانه حمله کند.

    خبرنگار: پس شما چرا خود رامنتسب می کنید به انقلاب؟

    خلیل‌موحد: خب انقلاب ما مبنا دارد.

    خبرنگار: کسی هم که به یک سفارتخانه حمله می کند می‌گوید من انقلابی‌ام.

    خلیل‌موحد: خب باید اثبات کند ادعایش را، شما در رابطه با رفتارهای ما هر سوالی که دارید بپرسید تا بگویم با انقلاب تناسب دارد یا خیر.

    خبرنگار: نماینده به هر دلیلی به این لایحه رای داده است و شما این نماینده را به خیانت و بی‌سوادی متهم می‌کنید، آیا این رفتار انقلابی است؟ توهین کردن و تهمت زدن با کدام یک از اصول انقلاب سازگاری دارد؟

    خلیل موحد: لطفا یک بار دیگر صفحه اینستاگرام بنده را مطالعه کنید و ببینید من به نمایندگان گفتم بی‌سواد، من آنجا گفتم بی‌سواد کسی است که اعتراض می‌کند یا کسی که حاضر نیست علنی رای دهد، اگر چیزی خلاف این بود بگویید تا من عذرخواهی کنم.
     
    خبرنگار: در پیج اینستاگرام شما نوشته شده است "ارسال پیامک‌‎های روشنگری به نمایندگان بی‌سوادی که بعضا با لیست انگلیسی به مجلس راه یافته‌اند و بار سنگین خیانت برجام بیست دقیقه‌شان امروز کمر ملت مظلوم را خم کرده است از افتخارات ماست و چیز پوشیده ای نیست...،" الان من اشتباه کردم یا منظور شما چیز دیگری است؟

    خلیل‌موحد: نه، درست می‌گویید شما، در رابطه با بی سوادی هرکدام از نمایندگان اگر شکایتی کردند من اینجا در خدمتشان هستم که به آنها این بی سوادی را ثابت کنم.
     
    خبرنگار: ما یک سری نهادهای انقلابی دیگر همچون شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز داریم و این لایحه نیز هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است، چرا با وجود چنین نهادهایی شما اینقدر احساس نگرانی می‌کنید، آیا به اعضای شورای نگهبان هم پیامک می‌زنید؟

    خلیل موحد: قانون جایگاه مردم و اعتراض را دیده است. بنده به عنوان جزئی از جامعه و مردم، حق دارم بگویم شورای نگهبان شما دارید اشتباه می‌کنید. حق ماست که اعتراض خود را بگوییم. من که حرف خدا و پیغمبر نزدم.
     
    خبرنگار: اما در پیامک‌هایی که به نمایندگان ارسال شده همین موضوعات بیان شده است.

    خلیل موحد: این‌ها که رفته است. شما جرم را مشخص کنید. اگر یک نفر نصیحت کند و کسی را به خدا قسم دهد، این جرم نیست و حرفی را که خواسته، زده است اما اگر یک نفر توهین کرده یا تهمتی زده، اگر به بنده یا حسینیه مرتبط است، بیاورید تا بررسی کنم. معاون سیاسی رسما می‌گوید این اتفاق نیفتاده، اما برخی از نمایندگان چند ماه است که دارند این را بررسی می‌کنند تا به یک شانتاژ سیاسی تبدیل کنند و بگویند همه این اتفاقات در مشهد و حسینیه قرآن و عترت است تا بنده را تحت فشار قرار دهند که بگویند دیگر کسی معترض نیست و پس حالا راحت کار خود را انجام دهید، از این خبرها نیست.
     
    خبرنگار: الان به طور مشخص حسینیه چگونه اداره می‌شود و با چه تشکل‌هایی در ارتباط هستید؟

    خلیل‌موحد: مسجدی که حداقل بیش از 200 نفر در آن رفت‌وآمد داشته باشند، می شود تشکل، ما با هیات و تشکل‌های فرهنگی ارتباط داریم و اتاق فکر نیز داریم.
     
    خبرنگار: این تشکل‌ها نام ندارند؟

    خلیل موحد: چرا، یکی از آن‌ها مسجد صاحب الزمان است، در قاسم‌آباد چندین مسجد داریم، غیر از این‌ها شخصیت‌های حقوقی هم هستند، اساتید دانشگاه و ... .
     
    خبرنگار: الان مسوول حسینیه کیست؟شما هستید؟

    خلیل موحد: بله
     
    خبرنگار: فکر نمی‌کنید چون مسئول هستید باید نسبت به فعالیت‌های آن پاسخگو باشید؟

    خلیل موحد: نسبت به فعالیت‌های حسینیه بله.
     
    خبرنگار: شما می‌فرمائید ما در حسینیه جلساتی تشکیل دادیم، ماحصل این جلسات ارسال پیامک بوده است؟

    خلیل موحد: ما روش را گفتیم، تاکید هم کردیم، اگر مطلبی ارسال کنند که بار قانونی داشته و حاوی تهدید یا توهین باشد، مسئولیت آن به پای خودشان است.
     
    خبرنگار: پس مسئولیت پیامک‌ها را بر عهده نمی‌گیرید؟

    خلیل موحد: پیامک‌هایی که خلاف باشد، خیر.
     
    خبرنگار: خب هیچ کس مسئولیت کار خلاف را برعهده نمی‌گیرد.

    خلیل موحد: بله، شما باید ثابت کنید بنده مدیریت کردم.
     
    خبرنگار: الان حسینیه پیامک می‌دهد، این جز برنامه‌های شما بوده است یا خیر؟

    خلیل موحد: خیر، ما روش پیامک زدن را توصیه کردیم، این مختص ما نبوده و در شهرهای دیگر هم همین بوده است.
     
    خبرنگار: شما محتوا هم دادید؟

    خلیل موحد: خیر.
     
    خبرنگار: چند پیامک ارسال شده است؟

    خلیل موحد: نمی‌دانم نماینده‌ها باید بگویند. نه گوشی این‌ها دست من است و نه گوشی نماینده.
     
    خبرنگار: فکر می‌کنید این پیامک‌ها چقدر تاثیر داشته و چند نماینده از رای خود برگشته‌اند؟

    خلیل موحد: آثارش خیلی مثبت بود. همین که سه نفر در هیئت رئیسه راجع به آن صحبت کنند، نشانه تاثیرگذاری است، آقای مطهری، رحیمی و لاریجانی. آقای لاریجانی دوباره راجع به آن صحبت کرد. عملا تاثیرش این است که بسیاری عقب‌نشینی کردند. آمارهایی که از مجلس و نمایندگان اصولگرای شهر می‌گرفتیم، گفتند که بسیاری عقب‌نشینی کردند.
     
    خبرنگار: فکر می‌کنید این اقدام حرفه‌ای ایست؟

    خلیل موحد: از نظر شما می‌تواند غیرحرفه‌‎ای باشد اما امر به معروف و نهی از منکر حکم می‌کند که از هر وسیله‌ای استفاده کنیم برای اینکه جلوی منکر را بگیریم و این کار را باز هم خواهیم کرد.
     
    خبرنگار: پس اگر ما فرد بی‌حجابی را در خیابان دیدیم، طبق صحبت شما باید از هر وسیله‌ای استفاده کنیم تا جلوی منکر او را بگیریم، مثلا او را بزنیم؟ 

    خلیل موحد: خیر، هر وسیله‌ای نه.

    خبرنگار: خود شما این را گفتید.

     خلیل‌موحد: اول قانون. همین قانون به من می‌گوید که نمی‌توانی توهین و استهزا کنی. هر وسیله‌ی مجاز که یکی از آنها پیامک است، اگر شما گفتید پیامک خلاف قانون است، حرف شما درست است.

    انتهای پیام

     


    •   کد خبر : 6399
    • تعداد دفعات بازدید : 70 
    • نویسنده : 16
    • تعداد کلمات : 2261 کلمه  
    نظرات کاربران
  • تازه ترین اخبار
    پیام تبریک اهداء‌ لوح برتر به مدیریت صندوق کارافرینی استان خراسان رضوی
    مدرک سید مهدی هاشمی هم جعلی ازآب در آمد.
    واژگونی اتوبوس مسیر مشهد به کرمانشاه تعدادی کشته و زخمی برجا گذاشت
    قانون منع به کارگیری بازنشستگان با جدیت بیشتری اجرایی شود/ متاسفانه تا به امروز اقدامی صورت نگرفته است
    رویکرد مردم در موضوع پدیده امنیتی و سیاسی نیست
    ابلاغ ۱۰۶ ميليارد تومان اعتبار از محل سفر مقام معظم رهبري
    ″لیندسی گراهام ″ آزمایش DNA می دهد
    بابهره مندی ازنخبگان قطعاًچارچوبهای برنامه‌ریزی برای مسائل کشوربایدارتقاء یابدوازدیدگاههای آنان استفاده شود.
    شماره جدید ماهنامه بارثاوا منتشر شد
    ترامپ در سقوط اقتصاد بین المللی نقش دارد
    طاهر رستمی فرماندار اسفراین شد
    هدف از خلقت انسان ها رسیدن به قرب و لقاء الهی است
    مدیران ستادی در استانداری خراسان جنوبی منصوب شدند
    آمریکا در بلند مدت قادر نیست به سیاستهای ضدایرانی خود ادامه دهد.
    شهلا :با همان قوت و قدرت به کارتان ادامه دهید
    رمارم :شهردارخود را ملزم به پاسخگویی نمی‌داند
    کلایی:هدف شهرداری مشهد استفاده حداکثری از ظرفیت های مردمی است
    رسولی: هزینه‌های شهرداری برای مراسم اربعین حسینی از بودجه در اختیار شهردار تامین می‌شود
    دهقان: ناطق نوری قطعاً سرلیست حزب اعتدال و توسعه است/جریان مستقل و معتدلیم
    عزیزی:سامد( سامانه الكترونيكي مردم و دولت) پاسخگوي مسائل و مشكلات مردم خواهند بود
    راز شش گوشه بودن ضریح امام حسین(ع)چیست؟ +تصویر
    علت اصلی خودکشی صادق هدایت چه بود؟
    راهکار این است که ما به یک گفت‌وگوی ملی روی بیاوریم!
    اعلام جذب سرباز امریه در وزارت علوم/جزئیات و شرایط متقاضیان
    ایستگاه دوچرخه سواری دانشگاه صنعتی بیرجند با حضور وزیر علوم افتتاح شد.
    ادامه زلزله‌ استان‌های فارس، کرمان و کرمانشاه /ثبت زلزله 3.8 در خوزستان
    عبدالغفارشجاع :اتحاد و همدلی و وحدت می‌تواند شاه‌کلید غلبه بر توطئه و دسیسه های مختلف باشد.
    زهرا اربابی :در مسیر توسعه و تدوین برنامه‌ها باید نگاه ما کلی و جامع باشد
    شکل کالابرگ Gasoline Coupon جیره بندی بنزین در آمریکا
    موضع گیری های عجیب نماینده ای که خود را حضرت موسی می داند
    توضیح محک درباره مهمان برنامه فرمول یک/ به حساب بیمار بهبودیافته یک میلیارد و دویست هزار تومان واریز شده است
    آیارشیدیان، معاون رییس جمهور می شود ؟!
    معرفی ۳۰ نفر به رئیس جمهور برای انتخاب استانداران جدید اولویت با معاونان استانداری ها/ سهمیه بندی بنزین هنوز مطرح نیست
    به هر میزانی که جامعه توسعه‌ی بیشتری پیدا کند، دچار بحران‌های بیشتری می‌شود
    شعر به کجا چنین شتابان ؟/ در کلاس درس شفیعی کدکنی
    گروه «صنعت» سردمدار افت عمر مشاغل است
    یک عضو سابق شورای شهرمسوولیت توهین و ارسال پیام برای نمایندگان را برعهده نگرفت
    سبزیان: کتاب″فرنگیس″ منبعی برای آموزش مهارت‌های زندگی‌ بانوان است + تصاویر
    برگزاری جشنواره سینمایی با موضوع متفاوت و متناسب در مشهد
    خوردن تخم مرغ به صورت آب‌پز توصیه می‌شود
    واگذاری 14مناقضه با ترک تشریفات بدون ثبت یه یک پیمانکارمشخص
    بهرام شفیع مجری باسابقه برنامه‌های ورزشی درگذشت
    جلسه دیداری با نویسنده كتاب ″فرنگيس″ به میزبانی وحضور استاندار در مشهد
    وزیر خزانه داری «استیو منوچین» پیشتاز حفظ دسترسی ایران به سیستم مالی بین المللی است/ ایران بایدبه سیستم بانکی سوئیفت متصل بماند
    هفته آینده دانشگاه تهران میزبان رئیس‌جمهور است
    شرکت واردات خودرو مفتاح رهنورد با 1400 مالباخته و600میلیارد بدهی...
    ١٤ استاندار بازنشسته تغییر می کنند/ خداحافظی ٥ بازنشسته در قامت فرماندار
    خاتمی :استاندار خراسان رضوی بومی باشد
    علی لاریجانی در در آنتالیای ترکیه
    30 سال زندگی با جنازه مادر در یک آپارتمان +تصویر